CROATIA BASS LEAGUE

TRANSLATIONS

TRAŽILICA

banner2018

Na VIII svjetskom prvenstvu u lovu pastrvskog grgeča,koje se po prvi put održalo u Južnoj Americi,točnije u državi Venezueli na jezeru Caruachi, naša reprezentacija osvaja osmo mjesto u konkurenciji devet zemalja.Osim Hrvatske reprezentacije nastupile su reprezentacije domaćina Venecuele,Italije,Španjolske,Portugala,Njemačke,Rusije,Swazilanda i Meksika.Nije se lovio klasični largemouth bass,nego Pavon ili Peacock bass,pošto domaćin nema te ribe u svojim jezerima.No F.I.P.S. organizacija se složila da Venezuela bude domaćin bez obzira na tu činjenicu.
Puerto Ordaz je grad koji se nalazi u državi Bolivar u Istočnoj Venezueli na ušću rijeka Caroni i Orinoco.Samo jezero Caruachi je istoimena brana na rijeci Caroni gdje se i odvijalo natjecanje.Grad je specifične prirode uređenja i dosta nalikuje Američkim gradićima 50-tih godina.U blizini je i nacionalni park Canaima poznat po svom biljnom i životinjskom raznolikom svijetu,no nama zanimljiv samo za ribolov.
DAN 1.
Prvi dan natjecanja prošao je razočaravajuće jer se niti jedan od  naših čamaca nije upisao sa ribom.Da podsjetim na posade čamaca.To su Alijanović Samir/Leskovar Boris,Jazvić Anđelko/Hanžeković Mirko i Berger Robert/Štefek Matija.Imali su ribe i to velike ribe na štapovima,ali ih nisu uspjeli izvaditi.Za peacock bassa tvrde da je ta riba četiri puta jača od "našeg" largemouth bassa,no nakon povratka naših reprezentativaca sa svjetskog prvenstva, stekao se dojam da je to ustvari stereotip o toj ribi.Nije sad da nije jaka riba,ali najveća je nepogodnost za ribiče što ta riba ima zaista debela i tvrda usta,te ju je teško probit sa udicom.Svaka prerana kontra rezultirala je otkvačivanju ribe.Bilo je potrebno malo sačekati i tada kontrirati,a nakon toga kod drila ne dopustiti ribi da otiđe u lom.Naravno za to je trebalo imati i adekvatan pribor.Na Caruachiu je rekord bassa od 9,4 kg!Naši nakon prvog dana uvjerljivo na posljednja tri mjesta i sa velikim zaostatkom.

DAN 2.
Nakon prespavane noći slijedi preokret.Naša sva tri čamca upisuju dobre rezultate i osvajaju odlično 2.,7. i 15.mjesto,što nas je u ukupnom dijelu pomaklo za jedno mjesto.Sad smo osmi ipred Španjolske i postoje šanse za napredovanje na tablici,mada je još uvijek zaostatak dosta velik.Izgleda da su ipak shvatili ozbiljno peacock bassa i pribor prilagodili toj ribi. Riba grize u intervalima i kad grize love svi,kad ne grize ne lovi nitko.Posada Alijanović/Leskovar love odlično i trenutno imaju najveću ribu prvenstva peacock bassa težine 7,280 kg.

DAN 3.
Treći dan se krenulo sa opravdanim optimizmom,jer stekao se dojam da naši mogu ponoviti drugi dan natjecanja i pomaknuti se na ljestvici još više.No nažalost to se nije dogodilo.Jest da su se upisali svi čamci,ali nije bilo dostatno za nešto više.Na kraju posade završavaju na 13.,21. i 24.mjestu,što je ekipno bilo dovoljno samo za 8.mjesto.Možemo žaliti za prvim danom natjecanja gdje naši na vagu donose nulu.
U svakom slučaju jedna velika čestitka za sve reprezentativce,jer trebalo je tri dana po devet sati doslovce tvičat sa površinskim varalicama i malo jačim priborom.Stekao se dojam da bi tu kratki štapovi do 2 m i multiplikator ipak obavili bolje posao od klasičnih štapova i stacionarnih rola,što su većina drugih natjecatelja i upotrebljavala.Ostaje utjeha da naš reprezentativac Samir Alijanović osvaja nagradu za najveću ulovljenu ribu na VIII svjetskom prvenstvu,pecock bassa od 7,280 kg.
Nažalost takve nagrade nisu dovoljne za novac iz HŠRS,oni traže medalju,a naši su ovaj put bili tako blizu,a tako daleko!

Nakon povratka sa svjetskog prvenstva trener naše reprezentacije koji je obnašao tu dužnost u Venezueli, g.Alijanović Samir ukratko nam je ispričao njegovo viđenje tri dana natjecanja.
Prvo bih se zahvalio svima na čestitkama u ime cijele ekipe kao i osobno !!!!
Sljedeće je da se još jednom zahvalim/o sponzorima i svima koji su na bilo koji način pomogli repku..... bilo kao repku ili pojedince !!!
U kratkim crtama moje viđenje nekih stvari.Prvi dan jednostavno nismo imali sreće.... i mi kao i još hrpu drugih ekipa, jer je bilo jaaako puno otkačivanja riba.
Da se ne misli (jer se hrpu stvari krivo prezentiralo i protumačilo) da prvi dan nismo lovili ,jesmo i to dosta i lijepih riba od kojih na našu veliku žalost nismo ništa upisali .... što bi u konačnici izgledalo puno drukčije u poretku!!
Prvi dan su Svaziji u tri posade“ popušili“ 27 riba,pušile su i ostale ekipe jer su ribe dosta traljavo primale iz praćenja pa je zbog same konstrukcije ćuba bilo samo šlepanje za ćubu a ne zakvačivanja u meso !
Bilo je puno fulanja što od strane riba,što u kontri .... drugi dan nismo bili ništa pametniji niti smo više „pojeli alkohola“ nego je riba bila malo agresivnija i aktivnija .... a malo nas je popustio maler koji smo imali prvi dan !Tek treći dan su se vidjeli raubi riba što potvrđuje i ovo moje o aktivnosti i kvaliteti napada na varke,što itekako ima veze i sa samim poentiranjem.
Ribe nisu ništa ekstra borbene i strašne kako smo stekli dojam prema youtube filmićima (neki su ostali i dalje pod tim dojmovima i tog mišljenja pa sam zato i naglasio da iznosim svoje viđenje).
Debela špaga je iz razloga što je tamo „šuma striborova“ i riba se mora silovati na tvrdo da nema manevarskog prostora za bjegove u lom,a bome i iz razloga da se isto tako može silovati da se isčupa iz njega ili da ne potrga dok traje iznalaženje opcije za vađenje iz istog (to se može skontati i na filmićima od Rusa) ...naravno da je debela špaga i iz razloga da se u slučaju zapinjanja za manje i tanje grančice može trgati isto granje da se svaki put ne mora voziti zbog otkačivanja.
Zbog svega navedenog su i trokuke takve kakve su,a čak i onaj spinerbajt bi izdržao u normalnijoj situaciji ...napadi su poput bolena,uz razliku da je dril slabiji što je riba veća.
Ribe do 3-4 kg su kao i svugdje živčanije i borbenije,dok se kod onih većih radi o masi i sirovoj snazi koja je kratkog vjeka .... znači eventualno prvi pokušaji jednog ili dva bjega!
Ribe su primale na sve .... propele,zare,voblere,žlice,popere ... samo je trebalo biti u pravo vrijeme na pravom mjestu,a bilo je perioda (oni čarobni klikovi o kojima smo govorili već nekoliko puta ) kad ni to nije pomagalo jer riba jednostavno nije bila aktivna !
Kad smo kod varalica napomenuo bi da idrinu kruškicu jede sve što pliva ...od sardinica,pirki,štukasoma do pikoka (naravno to su moji nazivi tih egzotičnih riba).
Strašno je koliko je ove manje ribe napadaju !Da nas nije maler prao prvi dan,zbog čega smo imali puno negativnih bodova bilo bi svašta... a mogli ste to vidjeti i po listama tj tablicama.
Rola mi nije vrisnula nego je osigurač za preklapanje ručice bio na li-la da ispada pa sam ga preventivno osigurao,a štap nije pukao pod ribom ili nešto slično ...nego dok sam pokušavao spasiti dublje zakačenu varku iz šumice.
Bilo je komentara da smo bili nespremni,nesnalažljivi,izletnici ....što je naravno daleko od stvarnosti tj istine,a da je tako govori i to što nemam baš nešto fotki ovih riba koje nisu bodovane.
Bacanje „propele“ i vođenje je slično haklanju (to svi znaju kako izgleda ,a neki su vjerovatno i probali-za razliku od propele,koju vjerujem da nije nitko kao ni mi dok nismo otišli tamo) što je teški fizički posao, a u to još ukalkulirajte i gorenje na čamcu tj jebene vremenske uvjete..... u trajanju od devet sati.Maleni(Boris Leskovar) i ja smo samo pili vodu jer je naš vozač vidio da smo mulci koji nemaju vremena ni jesti ni piti,pa barem da ne dehidriramo.
Do jedanaest sati sam bio bos,a onda sam obuvao „kroksice“ jer je tepison na plovilu bio toliko vruć da se ne da izdržati... a ako staneš na metalni dio ili šnale od komora opekotine garant ! Stvarno smo se trudili i čak smo pristojno i odlovili imajući u vidu da smo o tom ribolovu znali koliko i vi koji ste bili ovdje, tj nešto teoretskog djela koji nema veze sa stvarnošću tj sa praksom.
Osobno sam sklon čarobiranju što se pokazalo dobrim, jer sam skonto kako riba prima tj. na kakav način vođenja.
Na sugestije domaćih se nisam oglušio, ali ih nisam ni slijepo slušao što se pokazalo dobro jer sam lovio (zato što sam lovio po svom) .... a čak sam lovio i na varke za koje su rekli da ne prolaze,i neke sam im ostavio, a s njima će se još poigrati jer su vidjeli praktično što mogu i koliko su „simpatiko“!

REZULTATI 1. DAN EKIPNO
REZULTATI 1.DAN POJEDINAČNO
REZULTATI 2.DAN EKIPNO I POJEDINAČNO
REZULTATI 3.DAN FINALNI DIO EKIPNO I POJEDINAČNO

FOTOGALERIJA  VIII BASS Fishing World Championship -Caruachi lake - VENEZUELA 01.11.-04.11.2012.

Dim lights Embed Embed this video on your site

Na VIII svjetskom prvenstvu u lovu pastrvskog grgeča,koje se po prvi put održalo u Južnoj Americi,točnije u državi Venezueli na jezeru Caruachi,naša reprezentacija osvaja osmo mjesto u konkurenciji devet zemalja.Osim Hrvatske reprezentacije nastupile su reprezentacije domaćinaVenezuele,Italije,Španjolske,Portugala,Njemačke,Rusije,Swazilanda i Meksika.Nije se lovio klasični largemouth bass,nego Pavon ili Peacock bass,pošto domaćin nema te ribe u svojim jezerima.No F.I.P.S. organizacija se složila da Venezuela bude domaćin bez obzira na tu činjenicu.